Beauty blog, Reviews, Swatches, Beauty, Haarproducten, Make-up, Nails, etc.

vrijdag 20 maart 2015

On 3/20/2015 by Beautywaarheid in , , , , , , , ,    2 comments

Ik heb deze week voor de eerste maal mijn Hello Fresh box ontvangen. Na wat lezen hier en daar op het internet was ik toch wel super benieuwd naar de food box.
Ik ben verkocht! De groenten zijn super vers en zien er beter uit dan uit de supermarkt in mijn buurt. Het vlees en vis zijn héél lekker van smaak, porties zijn zeker niet te klein, soms zelfs te groot en de recepten zijn duidelijk omschreven én met foto's :)
Wat ik nog zo positief vind aan deze box is dat je gerechten maakt waar je zelf niet zou opkomen of durven om het te combineren. Elke maaltijd die ik tot nu toe heb gegeten, vond ik geweldig.
Wat prijs betreft is deze zeker en vast redelijk. Mijn eerste box heb ik gekocht met een kortingscode van €20 euro. In mijn box zaten ook bonnen zodat ik deze men mijn vrienden en kennissen kan delen. Dus hierbij mijn vriendenkorting voor de Hello Fresh box voor jullie: NC9AY8
De box werkt wel met een abonnement, maar die kan je al opzeggen na 2 boxen. Zelf ga ik mijn box niet opzeggen omdat ik het eten veel specialer vind dan dat ik zelf eten maak, ik moet niet meer nadenken over wat te maken en het is super vers en lekker!
Follow on Bloglovin

2 opmerkingen: