Beauty blog, Reviews, Swatches, Beauty, Haarproducten, Make-up, Nails, etc.

zondag 5 augustus 2012

On 8/05/2012 by Beautywaarheid in ,    No comments
Essence Nail Fashion Sticker

Deze stickertjes zag ik liggen in het solden bakje bij het Kruidvat. Ik dacht ziet er wel leuk uit om is te proberen.
Tegenwoordig zie je deze wel vaker onder andere van Sally Hansen.

Vooraleer je deze op wil doen ga je eerst:
- Uitzoeken welke sticker (formaat) je op welke vinger gaat plakken
- Even met nagellakremover over je nagels gaan
- Nagelriemen naar achter duwen
- Handen wassen met zeep zodat ze vetvrij zijn

Dan plak je de stickers één voor één op je nagels, knip het randje dat te lang is eraf en vijl het bij.
Hierna heb ik nog een laagje topcoat erover gedaan en klaar !
De stickertjes zaten er vrij snel op. Nu nog zien hoelang ze houden. (Volgens de verpakking 5 dagen, we shall see.)
Ik vind het persoonlijk wel eens leuk om zo'n effectje op je nagels te hebben.






 Na 4 dagen begonnen er vanboven stukjes los te komen en om te plooien. Dus ik ben er heel content van! Ik had niet verwacht dat ze zo lang perfect zouden blijven zitten.



Follow on Bloglovin

0 reacties:

Een reactie posten