Beauty blog, Reviews, Swatches, Beauty, Haarproducten, Make-up, Nails, etc.

maandag 29 september 2014

On 9/29/2014 by Beautywaarheid in    No comments


Elke maand kunnen de Deauty abonnees hun mening geven over de producten die in de box zitten. Nu heeft Deauty de producten die heb beste zijn beoordeeld in één box gestoken. Hoe leuk !!
De favorieten van de Deauty abonnees zitten nu in een limited edition box die de naam 'Crème de la crème' heeft gekregen.

Wat zit er allemaal in deze box:

  • Avène - herstellende after-sun lotion - 50ml
  • Kérastase - Nectar Thermique - 50 ml
  • T.LeClerc- Blush 'pèche velouté' - full size
  • Vichy - Normaderm diepreinigende gel - 3x30ml
  • Filorga - Hyaldefence serum - 20ml
  • The Body Shop - Shea Body Scrub - 50ml
Ik ga de box zelf niet bestellen omdat ik de blush al heb, mijn Vichy diepreinigende gel is nog niet op en ik nog genoeg producten heb staan zoals scrubs die ik eerst op ga werken voordat ik nieuwe ga kopen. Moest ik deze producten nog niet hebben in mijn stash, dan zou ik wel overwegen om de box te kopen omdat het stuk voor stuk supergoede producten zijn.


Als je deze box wil bestellen ga dan naar www.deauty.be/creme-de-la-creme/
Follow on Bloglovin

0 reacties:

Een reactie posten