Beauty blog, Reviews, Swatches, Beauty, Haarproducten, Make-up, Nails, etc.

maandag 4 februari 2013

On 2/04/2013 by Beautywaarheid in ,    No comments

Catrice heeft voor de maand februari weer een limited edition uitgebracht, met name de Neo Geisha collection.
Ik heb ondertussen al één product van deze LE collectie gekocht, de Patch eye liner stickers. Ik heb zo'n stickertjes altijd al willen testen en nu ze budget zijn (€ 2,99 voor 8 paar) heb ik ze direct gekocht. 
Het zijn zelfklevende stickers, die je kan hergebruiken en in vier verschillende vormen. Je moet ze aanbrengen voor je je make-up opdoet, zo plakken ze beter.

De verpakking is sooo pretty! (Ik heb een zwak voor mooie verpakkingen denk ik)



Ik heb ze natuurlijk ook even getest. Ze plakken goed en je krijgt ze er gemakkelijk af. Maar het aanbrengen is niet zoo easy... Toen ik een stickertje van het vel trok plooide al een hoekje om en ik kon het niet terug plooien, jammer. Dus voorzichtig ermee zijn. Ik heb ze er nadien ook terug afgedaan. Ik vind ook dat je het ziet als je dichtbij hangt. Van ver zal niemand het opmerken, maar als ze met je praten denk ik wel. Bovendien voelde het niet aangenaam aan op mijn ogen. Maar dit kan bij iedereen verschillen natuurlijk. Ik ben niet overtuigd van dit product en zal het zeker niet vaak gaan gebruiken.

De overige producten uit de collectie zijn: 4 nieuwe oogschaduwkleuren, ultra-zwarte kohl kajal potlood, lip and cheek colour, lippenpenseel en 5 nieuwe lakjes.


Follow on Bloglovin

0 reacties:

Een reactie posten