Beauty blog, Reviews, Swatches, Beauty, Haarproducten, Make-up, Nails, etc.

woensdag 10 april 2013

On 4/10/2013 by Beautywaarheid in , , , ,    No comments
Ondertussen plaats ik al een dik half jaar gelnagels bij mezelf. Sinds kort ben ik begonnen met gellak, ook soak-off gel genaamd. Hieronder zie je enkele creaties:

Hier heb ik een appelblauwzeegroene gellak op. Daaronder heb ik gelnagels geplaatst met doorschijnende tips. Deze nail-look heb ik afgewerkt met witte stamping-lak van Konad en een motiefje van een merkloos stamping plate. Deze nagels heb ik op dit moment.

Hier heb ik een roze gellak op. Ook weer gelnagels met tip eronder. Ik ben een nagelbijter dus mijn eigen nagels zijn super kort. Deze nail-look heb ik net zoals de vorige afgewerkt met witte stamping-lak van Konad en een motiefje van een merkloos stamping plate. 

Gelnagels met witte tip en roze builder gel en een nail-art stickertje op mijn ringvinger.

Hier heb ik een aubergine-bruin-paars-zwarte gellak op. Ook weer gelnagels met tip eronder. Op mijn ringvinger heb ik weer met de stamping plate gewerkt.

Konad stamping lak met de stamper en de stamping plate.


Follow on Bloglovin

0 reacties:

Een reactie posten