Beauty blog, Reviews, Swatches, Beauty, Haarproducten, Make-up, Nails, etc.

woensdag 10 april 2013

On 4/10/2013 by Beautywaarheid in , ,    No comments
Ik zit dan wel in de gips maar shoppen kan ik toch niet laten, hihi! Deze middag ben ik heel even met mijn krukken naar het Kruidvat gegaan.
De nieuwe LE collectie van Catrice Candy shock wou ik toch even van dichtbij bekijken en swatchen op mijn hand. Het viel me tegen... Ik had mijn zinnen gezet op de nieuwe Multi Colour Highlighter. Deze bevatte veel te veel glitters naar mijn mening. Hier hou ik niet van in highlighters.
Ik heb dan uiteindelijk de gewone versie van Catrice gekocht. Deze had ik al vaker in mijn hand, maar toch nam ik deze nooit mee. Waarom, i don't know.
Vandaag heb ik de highlighter wel gekocht en I love it ! Hij bevat geen glitters, geeft zo'n mooie glow op je gezicht. Het is een roze met een beetje gouden shimmery kleur.



Waarvoor gebruik je highlighter?
Highlighters zijn er in heel veel verschillende soorten, je hebt liquid ones, geperste poeders, losse poeder, zo van die bolletjes in een doosje, etc.
Je gebruikt een highlighter om delen van je gezicht te accentueren. Meestal wordt het aangebracht op je jukbeenderen, maar je kan deze ook onder je wenkbrauwen aanbrengen of in je ooghoek. Het is een heel mooi subtiel effect. Eens je het gebruikt hebt, kan je niet meer zonder, wel dat is bij mij toch het geval :)

Voordelen
  • bevat 11 gram
  • geen glitters
  • subtiel, niet te goud, niet te roze
  • prijs: €4,59
Follow on Bloglovin

0 reacties:

Een reactie posten