Beauty blog, Reviews, Swatches, Beauty, Haarproducten, Make-up, Nails, etc.

dinsdag 15 april 2014

On 4/15/2014 by Beautywaarheid in ,    No comments

Deze droge olie van Yves Rocher is mijn absolute favoriete olie !!
De olie van Monoï de Tahiti heeft een exotisch geur, die je doet denken aan vakantie. Love it!
Je kan de olie gebruiken op je haar en huid. Ik gebruik deze altijd op mijn huid omdat ik andere producten voor mijn haar gebruik. De huid wordt zacht, soepel en intensief gehydrateerd.
De olie trekt snel in de huid en laat een mooie glans achter.
Ik gebruik deze olie dikwijls i.p.v. een bodylotion, gewoon voor de heerlijke geur.

In de zomer gebruik ik deze olie ook als ik op strand lig voor mijn bruin kleurtje beter te laten uitkomen en dieper te laten bruinen. Het bevat geen SPF factor dus pas op hiermee.

De olie kost momenteel € 5,95 door de lopende actie -50% op het Monoï de Tahiti gamma en zonneproducten.
Follow on Bloglovin

0 reacties:

Een reactie posten