Beauty blog, Reviews, Swatches, Beauty, Haarproducten, Make-up, Nails, etc.

zondag 5 oktober 2014

On 10/05/2014 by Beautywaarheid in , , ,    No comments

Mijn eerste Anastasia palette is binnen gekomen. Ik heb nog geen seconde spijt van dit palette gehad. Op youtube had ik al andere paletten van Anastasia tegengekomen en nu zag ik dit Tamanna palette op Beautybay. Super goede pigmentatie, geweldige kleuren, kwaliteit is hetzelfde als mijn Urban Decay paletten, alleen dit oogschaduwpalette is een beetje goedkoper. Meevaller dus!

  • Het Anastasia Tamanna palette is ideaal voor de herfst en winter. Het is ontworpen samen met makeup artist Tamanna Roashan.  Het palette bevat zowel matte als shimmery kleuren (geen glitters) en bovendien zat er ook een borsteltje bij met aan de ene zijde een platte oogschaduwkwast en aan de andere een blending brush.
  • Het palette bevat  kleuren Sangria, Venezia, Custom, China Rose, Fresh, Chocolate, Bengal, Noir, Gilded en Blush
  • Ik betaalde voor het palette € 27,10 op Beautybay.com 
  • Bovendien zijn deze oogschaduws hypoallergeen, dermatologisch getest en cruelty free.




Follow on Bloglovin

0 reacties:

Een reactie posten