Beauty blog, Reviews, Swatches, Beauty, Haarproducten, Make-up, Nails, etc.

donderdag 14 juni 2012

On 6/14/2012 by Beautywaarheid in , , , ,    No comments
Hoe krijg je je haar perfect stijl?

Stap 1. Koop een goede stijltang, dit is heel belangrijk voor je haar niet te beschadigen. Je kan beter een beetje meer geld hieraan uitgeven.
Zelf gebruik ik er één van GA.MA, de Laser Ion Tourmaline. Deze heeft infrarood platen (beter voor je haar) en een laser (nog extra bescherming voor je haar). Hij heeft rond de €65 euro gekost denk ik.
Ik ben hier heel content over, heb 'm ondertussen al ongeveer 2 jaar.











Stap 2.Gebruik ALTIJD een product als bescherming op je haar. Je hebt hiervoor heel veel keuze. Sprays, crèmes, serums, olies,..
Ik gebruik zelf de L'oréal techni art Iron Finish. Ik heb al vele andere producten gebruikt, en vind deze creme de beste. Sprays vind ik persoonlijk echt niet goed. En een olie of serum is heel goed als je droog haar hebt.
Je moet van deze creme niet veel gebruiken, zie de afbeelding hieronder. (ik heb lang haar) Dan wrijf ik mijn handen tegen elkaar en verdeel de creme op de lengtes en punten.




























Stap3. Ik gebruik altijd een fijne kam en daarboven mijn stijltang. Op deze manier wordt mijn haar super stijl. Ga ook nooit te traag over je haar met je stijltang, dit zal je haar beschadigen. Je kan beter er kort over gaan, wachten tot het is afgekoeld en dan er weer over gaan.










 





Stap 4. Het resultaat!










Follow on Bloglovin

0 reacties:

Een reactie posten