Beauty blog, Reviews, Swatches, Beauty, Haarproducten, Make-up, Nails, etc.

woensdag 13 juni 2012

On 6/13/2012 by Beautywaarheid in , ,    No comments
Dit is dus de glansspray met versteviging (3/6 dus gemiddelde versteviging) van L'oréal Professionnel. Op de achterzijde staat "Perfecte glans, natuurlijke fixatie". Er zit 125 ml in en is een pompverstuiver (zonder drijfgas en beter voor het milieu dus).
Ik gebruik deze glanslak als ik losse krullen in mijn haar heb gemaakt. Het geeft niet heel veel glans, meer een subtiele glans en is niet echt stevig maar dat belooft het product ook niet. Het is niet plakkerig en wordt niet hard op mijn haar. Vind ik wel goed hieraan.
Als je wil dat je krullen heel de dag houden, kan je beter voor een ander product kiezen.
Je kan em ook gebruiken als gewone lak, maar ik gebruik daar een andere voor ( met name Session van Osis Schwarzkopf, hier schrijf ik later nog wel over).
Follow on Bloglovin

0 reacties:

Een reactie posten