Beauty blog, Reviews, Swatches, Beauty, Haarproducten, Make-up, Nails, etc.

Posts tonen met het label L'oréal. Alle posts tonen
Posts tonen met het label L'oréal. Alle posts tonen

maandag 25 februari 2013

On 2/25/2013 by Beautywaarheid in , , ,    No comments



Vorige week heb ik weer mijn maandelijkse Deauty Box ontvangen. Vorige maand was ik een beetje teleurgesteld, maar deze maand maakt het mij weer super happy !!

Wat zat er deze keer in:
L'oréal Professionnel - Mythic Oil Shampoo - 250 ml (€15,20)
Zo blij hiermee! Ik vind de mythic oil olie (klinkt funny) gewoonweg geweldig. Hierover heb ik helemaal in het begin een review geschreven, dus ik kan niet wachten om deze te testen. Heb wel een beetje schrik dat mijn haar er vet van gaat worden... we shall see. Maar voor de zomermaanden gaat deze zowiezo op mijn haren gaan want dan heeft mijn haar extra voeding nodig.
De shampoo bevat arganolie en katoenzaadolie (deze maken het haar zacht, laat ze glanzen en voedt het haar) en bovendien bevat het geen parabenen. Heel goed dus!
En natuurlijk ruikt de shampoo ook super lekker!



Biotherm - Biomains handcrème - 20ml (100ml = €25,00)
Deze lichtroze crème voedt de nagels en geeft bescherming tegen koude en barre weersomstandigheden. Het bevat vitamine F en vitamine D. Het kleine formaat is ideaal voor in mijn handtas. Daarenboven is deze crème niet vettig en trekt hij snel in. Positief!! Maar of hij net zo goed is als mijn andere favorieten (rituals, Yves rocher en Neutrogena) weet ik nog niet na een paar keer getest te hebben. Mijn favoriete handcrèmes zijn wel heel wat vettiger, dus deze vind ik handiger voor onderweg.




Eucerin - Douchegel pH5 - 75ml (200ml = €8,45)
Dit is een reinigingsgel voor het gezicht en lichaam met een neutrale pH-waarde. Dit is heel goed voor je huid , want deze heeft een pH-waarde van 5.5, hierdoor wordt de natuurlijke huidbarrière niet beschadigd. Gewone zeep heeft een pH-waarde van 9. Deze ligt dus veel hoger dan de waarde van onze huid. Als we ons dus met gewone zeep wassen, moet onze huid zich terug herstellen nadien. Dit is dus zowiezo een heel goed product. Ik had een nare, muffe geur verwacht, maar de zeep ruikt nog lekker ook. Natuurlijk ruikt hij niet naar bloemetjes ofzo, maar wel een gewone frisse geur.



L'Oréal Paris - Super Liner Blackbuster - Full size (€11,90)
Deze eyeliner lijkt op een stift. Is super zwart van kleur en heeft een vrij fijne punt. De geur vind ik verschrikkelijk, ruikt naar alcohol stift ofzo. De lijn die je tekent, lijkt op een lijn die je met een stift tekent. Als je er 1 keer over wrijft met een druppeltje water veegt hij helemaal uit en is de lijn bijna weg. Niet waterproof, maar dat belooft hij ook niet. Bovendien wil je hier dus niet mee door de regen lopen want dan ben je net een panda. Ik ben echt geen fan van dit product!





Als je zelf ook eens een Deauty Box wil ontvangen, neem dan eens een kijkje op deauty.be
Kostprijs: €15 met verzendingskosten inbegrepen





donderdag 7 februari 2013

On 2/07/2013 by Beautywaarheid in ,    No comments
De BB cream is tegenwoordig niet meer weg te denken uit de winkelrekken. Ieder merk heeft er wel eentje. Maar nu zag ik gisteren in de Carrefour een BB powder liggen van L'oréal (nude magique bb powder).

Ik heb het nog niet gekocht, de prijs was rond de €14, want ik heb al poeders genoeg ondertussen. En ik heb besloten om eerst wat op te werken voordat ik iets nieuw ga kopen. (Behalve als ik het echt niet kan laten liggen, haha)
Ik had dus nog nooit eerder een BB poeder gezien. Na wat opzoeken, heb ik gevonden dat ze het in Azië al wel kennen. Daar bestaan de BB creams ook al veel langer dan bij ons.
In de zomer ga ik deze wel aanschaffen, omdat je in de zomer niet zo veel dekking nodig hebt als in de winter. En poeder gaat het glimmen wel wat tegen.

De BB cream die ik gebruik, heb ik gekocht op Ebay (seller is giftforsexy-gfs) Momenteel is het Chinees nieuwjaar dus kan je even niets kopen van deze verkoper. Maar ik ben hier dus super tevreden over! Hydrateert goed, ruikt lekker, perfecte kleur voor mij, dekt niet te hard (geen fake effect) en egaliseert goed. Er zitten ook verzorgende bestanddelen in zoals glycerine en het bevat Titaniumoxide (dit vinden we ook terug in zonnecreme).

dinsdag 5 februari 2013

On 2/05/2013 by Beautywaarheid in ,    No comments


L'oréal professionnel (expert série) heeft weer een nieuw broertje in het gamma, met name de Pro-Keratine Refill. Deze lijn voedt verzwakt haar en corrigeert beschadigd haar. Bovendien beschermt hij de haarvezels tegen schadelijke externe factoren. De lijn bevat Pro-Keratine en Incell.

Waarom dit gamma gebruiken? 
Schadelijke invloeden zoals de zon, chemische behandelingen en wrijving beschadigen de natuurlijke keratine van je haar. Het gevolg hiervan is breekbaar, droog, dof en ruw aanvoelend haar. Dit gamma is de oplossing hiervoor. Het is geschikt voor alle haartypes en zorgt ervoor dat de natuurlijke keratine van je haar hersteld wordt.

Het gamma bestaat uit een shampoo, conditioner (uitspoelen), masker en een verzorging die je niet moet uitspoelen.

Mijn oordeel:
  • De producten ruiken heel lekker, geen overdreven geur, subtiel maar lekker dus :)
  • Verzwaard niet
  • Klein beetje meer volume (raar, maar waar)
  • Zachter 
  • Glanzender (subtiele glans)
  • Mijn haar wordt er niet vet van
  • Minder statisch

Echt een aanrader eigenlijk! Het anti-statische is goed voor met dit weer en in de zomer is hij ideaal voor de zon- en chloorschade te herstellen.

De prijzen: shampoo 250ml-9,80, shampoo 500ml-13,55, conditioner 150ml-11,31, masker 200ml-13,31, creme zonder uitspoelen-11,31 (Kappersboetiek Van den Broeck in Turnhout).

donderdag 14 juni 2012

On 6/14/2012 by Beautywaarheid in , , , ,    No comments
Hoe krijg je je haar perfect stijl?

Stap 1. Koop een goede stijltang, dit is heel belangrijk voor je haar niet te beschadigen. Je kan beter een beetje meer geld hieraan uitgeven.
Zelf gebruik ik er één van GA.MA, de Laser Ion Tourmaline. Deze heeft infrarood platen (beter voor je haar) en een laser (nog extra bescherming voor je haar). Hij heeft rond de €65 euro gekost denk ik.
Ik ben hier heel content over, heb 'm ondertussen al ongeveer 2 jaar.











Stap 2.Gebruik ALTIJD een product als bescherming op je haar. Je hebt hiervoor heel veel keuze. Sprays, crèmes, serums, olies,..
Ik gebruik zelf de L'oréal techni art Iron Finish. Ik heb al vele andere producten gebruikt, en vind deze creme de beste. Sprays vind ik persoonlijk echt niet goed. En een olie of serum is heel goed als je droog haar hebt.
Je moet van deze creme niet veel gebruiken, zie de afbeelding hieronder. (ik heb lang haar) Dan wrijf ik mijn handen tegen elkaar en verdeel de creme op de lengtes en punten.




























Stap3. Ik gebruik altijd een fijne kam en daarboven mijn stijltang. Op deze manier wordt mijn haar super stijl. Ga ook nooit te traag over je haar met je stijltang, dit zal je haar beschadigen. Je kan beter er kort over gaan, wachten tot het is afgekoeld en dan er weer over gaan.










 





Stap 4. Het resultaat!










woensdag 13 juni 2012

On 6/13/2012 by Beautywaarheid in , ,    No comments
Dit is dus de glansspray met versteviging (3/6 dus gemiddelde versteviging) van L'oréal Professionnel. Op de achterzijde staat "Perfecte glans, natuurlijke fixatie". Er zit 125 ml in en is een pompverstuiver (zonder drijfgas en beter voor het milieu dus).
Ik gebruik deze glanslak als ik losse krullen in mijn haar heb gemaakt. Het geeft niet heel veel glans, meer een subtiele glans en is niet echt stevig maar dat belooft het product ook niet. Het is niet plakkerig en wordt niet hard op mijn haar. Vind ik wel goed hieraan.
Als je wil dat je krullen heel de dag houden, kan je beter voor een ander product kiezen.
Je kan em ook gebruiken als gewone lak, maar ik gebruik daar een andere voor ( met name Session van Osis Schwarzkopf, hier schrijf ik later nog wel over).

dinsdag 12 juni 2012

On 6/12/2012 by Beautywaarheid in , ,    1 comment
Ik vind deze Mythic Oil geweldig !!! 
Ik gebruik het voordat ik mijn haar ga drogen. Zelf gebruik ik 2 pompjes (ik heb nogal lang haar), dan wrijf ik even door mijn handen en dan op de lengtes en punten. Het product verzorgt het haar en maakt het minder droog vind ik persoonlijk.
Als mijn haar dan droog is, gebruik ik nog 1 pompje voor wat extra glans te geven. Het is niet te vettig en dringt snel het haar in, wat ik heel goed vind. Want soms heb je zo van die serums of olies en die zijn zo vettig en dan duurt het veel langer voor het in je haar te trekken. 
Nog een groot plus punt van dit product vind ik dat het zoooooo lekker ruikt. Precies of je komt van de kapper :)
Mythic oil bevat125ml en kost iets van een € 13. Dit is niet zo overdereven veel geld, maar er zit veel in de verpakking en je komt er lang mee toe, want je hoeft er niet veel van te gebruiken. 
Echt een aanrader!!