Beauty blog, Reviews, Swatches, Beauty, Haarproducten, Make-up, Nails, etc.

maandag 7 januari 2013

On 1/07/2013 by Beautywaarheid in , ,    1 comment

Dit is het Khloe's palette uit de Khroma collectie van the Kardashians. Ik heb het via de website http://www.khromabeauty.eu gekocht en betaalde €16,95. Wat ik een redelijke prijs vind voor dit palette.
Het zijn vrij neutrale kleuren die in dit palette zitten. De bovenste 4 kleuren (mat) zie je amper, niet zo'n goede pigmentatie. Maar de onderste 4 (shimmer) zijn super mooi ! Deze dekken wel direct goed en de oogschaduw blijft ook lang zitten.
Dan kan je het palletje uitschuiven en hier zit nog een blush, highlighter en bronzor poeder.
Het is een klein formaat van palette (had het groter verwacht). Maar dit is wel handig om mee op reis te nemen of in je handtas. Bovendien zit er ook een spiegeltje in. En de verpakking vind ik ook prachtig :)

Kleine update 25/02
Ondertussen heb ik het palette al bijna 2 maanden en ik gebruik dagelijks de ondersta lade hiervan. De blush blijft echt heel de dag zitten en het is zo'n mooie kleur, subtiel maar toch zie je 'em. De oogschaduw gebruik ik iets minder omdat ik so in love met men Urban Decay Naked palette ben.
Follow on Bloglovin

1 opmerking: