Beauty blog, Reviews, Swatches, Beauty, Haarproducten, Make-up, Nails, etc.

maandag 24 maart 2014

On 3/24/2014 by Beautywaarheid in    1 comment

Op de Facebookpagina van Deauty stond al te lezen dat heel veel mensen content waren over de inhoud. Toen ik 's avonds mijn pakje opendeed was ik toch minder enthousiast. Voor mij leek het een doos met veel staaltjes. Zie nou zelf..
Bij andere bloggers zag ik een mascara in de box zitten, deze zat er bij mij niet in. Er zat zelfs geen enkel full size product in mijn box. Afknapper dus!

Wat zat er in mijn Deauty box deze keer:
  • Nuxe - Nirvanesque Gladmakende crème voor de 1ste rimpels - 15ml (full size = 50ml)
  • Payot - D'Tox Reinigingsgel - 20ml (full size = 200ml)
  • Guam - Fanghi d'alga 75ml (full size = 500gr)
  • Guam - Fangocrema Giorn 8ml (full size = 200ml)
  • Guam - Fangocrema Natte 15ml (full size = 500ml)
  • Mavala - Oil Seal Dryer 5ml (full size = 10ml)
  • Filorga - Hyal-Defence serum 20ml (full size = 30ml)
  • Eucerin - Aquaphor huidherstellende zalf 4gr (full size = 40gr)
  • JYB - Have a good day dagcrème 2ml (full size = 50ml)
  • JYB - You're so sweet bodymilk 5ml (full size = 150ml)


Zeg nu zelf, een doos met staaltjes, toch?


Follow on Bloglovin

1 opmerking: