Beauty blog, Reviews, Swatches, Beauty, Haarproducten, Make-up, Nails, etc.

maandag 24 maart 2014

On 3/24/2014 by Beautywaarheid in    No comments

Vorige week heb ik online geshopt bij Forever 21. Superleuke kledij en niet duur :-)
Op de website staan echt veel kleren en coole accessoires.
Wat ik wel al heb gemerkt is dat de kledij snel uitverkocht is... Zo was ik mijn bestelling aan het heropzoeken en meer dan de helft verkopen ze al niet meer. Wel jammer!




Wat heb ik allemaal gekocht?
  1. Voornamelijk crop tops en shortjes.De crop top is deze zomer onmisbaar in je kledingskast want je ziet 'em nu echt overal. Dus deze moest ik ook in mijn winkelmandje steken. Hoe ik deze nieuwe trend ga combineren moet ik bedenken.
  2. Daarnaast heb ik nog enkele shortjes gekocht, waaronder ook een high waist sailer type shortje.
  3. En dan de basics zoals een wit t-shirt met lange mouwen en enkele met spaghettibandjes.
  4. Ook zag ik deze pet met het nummer 12 op en haarbandjes liggen, leuk voor in de zomer.
  5. En als laatste de joggingbroek die echt super goed aanzit. De band kan je zelf omplooien en is beschikbaar in verschillende kleuren.
In totaal heb ik  €95 opgewinkeld in de webshop voor 14 items. 
Owja boven €75 heb je gratis verzendingskosten.

Follow on Bloglovin

0 reacties:

Een reactie posten