Beauty blog, Reviews, Swatches, Beauty, Haarproducten, Make-up, Nails, etc.

maandag 31 maart 2014

On 3/31/2014 by Beautywaarheid in    1 comment
 Na lang twijfelen heb ik ze toch maar aangeschaft. Iedereen was er enthousiast over dus moest ik ze ook toevoegen aan mijn collectie.
Voordien gebruikte ik enkel kwasten en penselen van Zoeva, Hema en E.L.F.















De core collection van Real Techniques bevat van links naar rechts een contour brush, een pointed foundation brush, een detailer brush en een buffing brush .
Mijn favorieten zijn wel de detailer brush en de contour brush. De detailer brush gebruik ik voornamelijk om oogschaduw onder mijn onderste wimperrand aan te brengen. Aanrader!
De kwasten voelen superzacht aan, bevatten veel haren en zitten goed in de hand.
 Bovendien komen deze 4 brushes in een handig opberg tasje zoals je hieronder kan zien.

Ik heb deze kwasten gekocht op www.enchantra.com en betaalde ze € 23,50.
Omgerekend is dit € 5,87 per kwast; wat ik niet duur vind voor deze kwaliteit. 
Ik ben tevreden met mijn aankoop :)

Follow on Bloglovin

1 opmerking: