Beauty blog, Reviews, Swatches, Beauty, Haarproducten, Make-up, Nails, etc.

vrijdag 28 maart 2014

On 3/28/2014 by Beautywaarheid in    No comments
Zelf je oorbellen maken is as easy as 123. En nog eens super origineel en leuk!
Alle onderdelen koop ik via Ebay, omdat dit super goedkoop is. 
Ik heb een handleiding gemaakt hoe je met Ebay moet werken als je niet weet hoe dit werkt.
Je kan ook de onderdelen op andere websites kopen, google it.


WAT HEB JE NODIG:
  • Stekertjes (heb ik op Ebay gekocht; zoek naar "flat earring stud")
  • Rubberen achterkantjes (Ebay "ear stoppers")
  • Cabochons (Oorbel-decoratie deeltje zelf zoals bloemetjes, hartjes, rondjes met patroontje,...)
    Gekocht op Ebay "glass cabochon" Je kan ook zelf de glazen cabochon apart kopen en zelf een patroontje uitzoeken, maar ik koop de cabochons al kant en klaar met patroontje in.
    Let op de diameters kan je zelf kiezen.
  • Secondenlijm
  • Kartonnetje of iets anders voor eronder te leggen
Ik leg altijd de cabochons met het printje op het karton en breng dan een druppeltje secondenlijm aan.
Daarna duw ik de stekertjes in de lijm en laat deze een nachtje drogen.
Klaar is kees!

Owja let niet op mijn droge handen op de eerste foto, had die dag geschilderd en nogal veel verf er hard moeten afschrobben. Hihi! 




Follow on Bloglovin

0 reacties:

Een reactie posten