Beauty blog, Reviews, Swatches, Beauty, Haarproducten, Make-up, Nails, etc.

dinsdag 29 april 2014

On 4/29/2014 by Beautywaarheid in ,    1 comment
Ik heb er bewust voor gekozen om met de review van de Deauty Box van deze maand een paar dagen te wachten. Zodat ik zeker al de producten meer dan 1x getest heb om mijn mening hierover te geven.
Deze maand was ik echt SUPER tevreden met de box. De vorige maanden had ik iets van 'mmmm, dit is niet z'n geld waard', maar deze maand heeft Deauty me weer heel blij gemaakt. Hopelijk gaan ze zo door.
Deze keer was de Deauty box goed gevuld met verzorgingsproducten.

• REDKEN DIAMOND OIL SHAMPOO (50ml) & CONDITIONER (30ml)
Mijn haar wordt hier mega zacht van, niet normaal. Ik dacht dat het mijn haar snel vettig zou maken omdat er verzorgende oliën inzitten, maar dit is niet het geval. Dit gamma ruikt bovendien heel lekker. Content hierover!

• VICHY NOMADERM DIEPREINIGENDE GEL (100ml) 
Ik gebruik deze onder de douche om mijn gezicht te reinigen. Ook hier ben ik heel tevreden over. Het reinigt je gezicht grondig en is ideaal voor mensen met een onzuivere huid. Dit is niet mijn huidtype (eerder droge huid) maar toch kan ik deze wel gebruiken en reageert mijn huid hier niet abnormaal op. Het voelt een beetje trekkerig nadien, maar ik gebruik toch een vochtinbrengende crème na het douche.

• EUCERIN ONDER DE DOUCHE BODYLOTION (50ml)
Deze bodylotion moet je aanbrengen onder de douche, nadien afspoelen en je gewoon afdrogen. Geef mij toch maar een gewone bodylotion die je na het douche aanbrengt. Voor mijn droge huid werkt dit product niet goed genoeg en zijn mijn benen na het afdrogen niet voldoende gehydrateerd.

• GARNIER BODY TONIC SCRUB (200ml)
Dit is mijn favoriete product uit deze box. Aangename frisse geur, geen te groffe korrel in de scrub. Doet wat ie moet doen! Bovendien bevat de scrub capuaçaboter, argan-, macadamia, amandel en rozenolie. Als deze op is ga ik het product direct opnieuw kopen.

• Als extra'tje zat er nog een Powerslim drankje in, dit heb ik aan mijn vriend gegeven want ik hou niet van mokka smaak. 

Je kan de Deauty box bestellen op www.deauty.be, €16,95 per box. (incl verzending)
Follow on Bloglovin

1 opmerking: