Beauty blog, Reviews, Swatches, Beauty, Haarproducten, Make-up, Nails, etc.

woensdag 2 april 2014

On 4/02/2014 by Beautywaarheid in ,    No comments

  1. Kies voor water i.p.v. een blikje frisdrank. Het hydrateert je lichaam en houdt je vochtbalans op peil. Water heeft een bewezen impact op je gezondheid en je algemeen welzijn. Het helpt gezondheidsklachten aan te pakken, zoals vermoeidheid, hoofdpijn, spijsverteringsproblemen, gewrichtspijnen en rugklachten.
  2. Probeer meer te wandelen, zoals naar de bakker of dergelijke i.p.v. de auto te nemen voor een kleine afstand.
  3. Eet minder snacks door de dag of verander deze in een gezond alternatief zoals een stuk fruit, noten, rijstwafels, Volkoren knäckebröd, smoothies, rozijnen,...
  4. Eet meet groenten en fruit! Ik probeer voortaan om dagelijks een appel en een banaan te eten tussendoor en dit lukt me heel gemakkelijk.
  5. Sporten en meer bewegen. Het is aangeraden om dagelijks minstens een uur te bewegen. Dit is bij mezelf toch een puntje waar ik aan moet werken. Ik moet echt tijd maken om te sporten, maar ben dit van plan. I will keep you guys up to date.
Daarnaast heb ik nog een tip voor maaltijden te bereiden. In plaats van te bakken met boter, kan je beter PAM-spray gebruiken of kokosolie. (o.a. te koop via www.bodyenfitshop.nl)

Follow on Bloglovin

0 reacties:

Een reactie posten