Beauty blog, Reviews, Swatches, Beauty, Haarproducten, Make-up, Nails, etc.

maandag 7 april 2014

On 4/07/2014 by Beautywaarheid in ,    No comments
Alcina is een Duits merk ontworpen door de Duitse dermatoloog Dr. Kurt Wolff. Er wordt gebruik gemaakt van natuurlijke grondstoffen en er is constante controle door dermatologen. Bovendien wordt er geen gebruik gemaakt van dierproeven bij de ontwikkeling van de producten.
Ik was opzoek naar een lippenstift die mijn lippen gewoon mooier maakt en niet al hard opvalt. 

'My lips but better'-lipstick dus.

De Alcina 410 Smoothie is vrij romig en glijdt gemakkelijk over je lippen. Het is een subtiel kleurtje met een rozige ondertoon. Daarnaast is de lipstick ook goed gepigmenteerd, je hoeft dus geen twee laagjes aan te brengen.
Ik heb eerst een laagje Babylips van Maybelline aangebracht en dan de lippenstift, zodat mijn lippen goed gehydrateerd waren.
Daarnaast bevatten de lippenstiften van Alcina een UV-filter en vitamine E... Pluspuntje!


Hier zie je de swatch op mijn hand in daglicht zonder flits.
En hier heb ik de Alcina 410 Smoothie op.

Ik heb de lippenstift gekocht bij Van den Broeck's Kappersboetiek en betaalde € 8,35.
Follow on Bloglovin

0 reacties:

Een reactie posten