Beauty blog, Reviews, Swatches, Beauty, Haarproducten, Make-up, Nails, etc.

donderdag 10 april 2014

On 4/10/2014 by Beautywaarheid in ,    No comments
De 24 uur intensief hydraterende rijke crème van Yves Rocher is speciaal ontwikkeld voor de normale tot droge huid. En is getest onder dermatologisch toezicht. 
In het Hydra Végétal gamma bestaan er nu 3 gezichtverzorginscrèmes:
1. HYDRATERENDE CRÈME SPF25
2. 24 UUR INTENSIEF HYDRATERENDE GELCRÈME
3. 24 UUR INTENSIEF HYDRATERENDE RIJKE CRÈME

Zelf heb ik nummertje 2 ook al gehad.. was ik wel fan van! Dus ik besloot om een variant te gebruiken uit hetzelfde gamma. De crèmes van Hydra Végétal ruiken lekker fris en trekken snel in de huid. Mijn gezicht is de ganse dag gehydrateerd bijgevolg ben ik er heel tevreden over. Dus als je nog een goede dagcrème zoekt zou ik deze eens overwegen. Enige minpuntje is dat het in een potje zit i.p.v. pompflacon voor de hygiëne.
Of het nu echt 24 uur werkt, goh dat denk ik niet. 's Avonds na het ontschminken gebruik ik toch nog steeds een nachtcrème.
De gezichtsverzorging komt in een mooi glazen potje met een blauw deksel en bevat 50 ml. Als het potje leeg is kan je het gebruiken voor oorbellen of dergelijke in te steken, lekker handig.


Als je de losse versie koopt, kost de crème € 5,95, wat niet te veel is voor een goede gezichtsverzorging. 
Op de webshop van Yves-Rocher zijn er altijd lopende aanbiedingen
Momenteel zijn er twee aanbiedingen waarin deze crème staat:
  • 2 gezichtsverzorgingsproducten voor € 10
  • 3 bestsellers naar keuze voor € 9,95
Wat is jullie favoriete dagcrème?
Follow on Bloglovin

0 reacties:

Een reactie posten