Beauty blog, Reviews, Swatches, Beauty, Haarproducten, Make-up, Nails, etc.

woensdag 28 mei 2014

On 5/28/2014 by Beautywaarheid in , ,    No comments

DE DEAUTY BOX VAN MEI

Deze box was in samenwerking met Belgisch modeontwerpster Cathy Pill. Een aantal van haar favorieten zijn in dez box gestoken. Daarnaast heeft de zwarte doos deze keer een flashy look gekregen. Zo leuk!

WAT ZAT ER IN DE BOX
1. Bergasol - Zonnemelk SPF 20 -25ml
Niet zo speciaal, maar wel handig voor in mijn handtas. Er zat ook nog een bon in voor 30% korting op het Bergasol gamma via www.iu.be of in een verkooppunt.

2. Plante system - getinte hydraterende emulsie - full size 40ml - € 13,95
Deze emulsie is vrij oranje van kleur, ook bij het opbrengen vind ik het iets te oranje. 
Wat ik doe is deze emulsie mengen met mijn dagcreme = getinte dagcreme 
Misschien dat in de zomer deze kleur wel perfect gaat, maar momenteel zie ik nog niet bruin genoeg om deze zo op te brengen.

3. Biotherm - hydraterende bodylotion met citrus extracten
Een klein staaltje dat wel handig is voor in mijn handtas. De citrusgeur ruikt heel fris en aangenaam.

4. BE Creative - mono oogschaduw 023 Amazed - full size € 9,95
Hier ben ik super tevreden over. Had nog niets van dit merk geprobeerd, maar deze oogschaduw heeft me alvast overtuigd. Goede pigmentatie, heel mooie kleur, blijft superlang zitten, niet al te mat, niet te shimmery, ik ben fan! Er zat ook nog een bon in voor 25% korting op het volledige BE Creative Make Up. 


5. T.Leclerc - Poudre compacte terre ocrée - full size € 40,00
Als laatste mochten we kiezen tussen enkele producten, ik heb deze bronzing poeder van T.Leclerc gekozen. Supergroot formaat, niet te oranje, ideaal als bronzor om je gezicht toch dat gebruinde tintje te geven. Dit is mijn absolute favoriet uit deze box. 


Deze keer ben ik, net zoals vorige keer, weer supercontent met mijn box. Deauty gaat er terug op vooruit, Go Deauty!! 

De box kost € 16,95 en je kan hem hier bestellen.

Follow on Bloglovin

0 reacties:

Een reactie posten