Beauty blog, Reviews, Swatches, Beauty, Haarproducten, Make-up, Nails, etc.

vrijdag 26 september 2014

On 9/26/2014 by Beautywaarheid in ,    1 comment

De Deauty box van september is weer in de bus gevallen. Super enthousiast ben ik niet over de box van deze maand, want er zijn al veel betere maanden geweest.
Voor degene die de Deauty box nog niet kennen, kan je een kijkje nemen op deauty.be.

Skineance - Total Volume Hair - Full size - € 25
Dit is een poeder van een merk waarvan ik nog nooit had gehoord... Altijd fijn om kennis te maken met nieuwe merken. Naast dit product zat er ook een kortingcode bij voor de webshop van Skineance.
Het poeder zorgt voor instant volume! Je brengt het product aan bij je haarwortels en nadien masseer je het goed in zodat het gelijk verdeeld wordt. Natuurlijk heb ik de Total Volume Hair direct getest. Het geeft inderdaad instant volume, maar het voelt niet fijn aan als ik over mijn haar ga. Ik had zo'n gevoel van hmm zo stroef, raar en ik wil mijn haar wassen :o
Ik denk dat het een goed product is als je je haren wil opsteken, maar niet als je je haar los wil laten hangen en verder er niets mee wil doen. Want als je dan met je hand door je haren gaat voelt het echt zo raar en onaangenaam.

Ciaté - Nagellak Boudoir - Mini- € 6
Een pittig rood kleurtje, ideaal voor deze tijd van het jaar! Het staat niet bij op de foto's, omdat ik met het openen van de box dit lakje meteen aan een collega cadeau heb gegeven op het werk en pas 's avonds de foto's heb genomen.


Shiseido - IKBUKI Refining Moisturizer - 15 ml - € 52 (75ml)
Deze multifunctionele emulsie corrigeert oneffenheden, zoals poriën, puistjes en vlekjes. Daarnaast bevat dit product Lempuyang, dit zorgt ervoor dat je een minder vale teint krijgt, volgens de fiche van het product.
Ondertussen heb ik het product al 2x gebruikt 's morgens en 's avonds. De IBUKI Refining Moisturizer hydrateert zeer goed en ruikt super lekker. Oneffenheden verminderen doet het niet, maar mijn huid straalt wel meer na het aanbrengen dat dan weer wel.


417- Soft & Fresh shower gel- travel size - € 4,20
Deze ruikt lekker, maar ik vind het een douchegel zoals elke andere douchegel. Niets speciaals aan. Daarnaast zou ik nooit € 4,20 betalen voor maar 40ml, beetje duur als je het mij vraagt.


Hansaplast- Anti-blaar gel - full size - €5,09
Dit is een gel die wrijving verminderd en de huid glad maakt, zodat je minder snel blaren zal krijgen. Deze hadden ze beter tijdens de lente/zomer maanden in een box gestoken. Maar kan altijd van pas komen, zeker met kerst en Nieuwjaar.

Wat vind jij van deze box?
Follow on Bloglovin

1 opmerking: