Beauty blog, Reviews, Swatches, Beauty, Haarproducten, Make-up, Nails, etc.

maandag 12 mei 2014

On 5/12/2014 by Beautywaarheid in , ,    No comments

Ik hou ervan om 's morgens lekker ontbijtgranen te eten zoals Frosties en Choco's, maar erg gezond is dit niet. Dus het alternatief is muesli. Maar hier zit ik dan met een probleem, en ik ben zeker niet de enige. Ik lust niet alles wat erin zit...
Ik heb de ideale oplossing gevonden!! Op MyMuesli kan je je eigen muesli samenstellen.
Online stel je dan je eigen muesli samen uit 80 biologische ingrediënten zoals jij hem wilt.
Je kan ook kiezen uit bestaande mixen, maar ik kies ervoor om mijn eigen recept samen te stellen.

Tijdens het mixen kan je je mix een eigen naam geven, deze wordt nadien op het etiket met ingrediënten gedrukt. Zo leuk!! Mijn mix noemt Michelicious. Elke gepersonaliseerde mix krijgt een ID die opgeslagen wordt, zodat je achteraf gewoon makkelijk kan bijbestellen.
De muesli wordt geleverd in een handige koker met een leuk design erop.

Ik eet voortaan alleen nog 'Michelicious' met yoghurt en Chiazaad gemengd als ontbijt. Een aanrader!

VOEDINGSWAARDEN PER 100G
Energie: 365,94 Kcal
Eiwit: 12,19g
Koolhydraten: 61,21g - waarvan suiker: 9,21g
Vet: 5,91g - waarvan verzadig: 0,75g
Voedingsvezels: 9,06g
Natrium: 0,13g









Follow my blog with Bloglovin
Follow on Bloglovin

0 reacties:

Een reactie posten