Beauty blog, Reviews, Swatches, Beauty, Haarproducten, Make-up, Nails, etc.

maandag 12 mei 2014

On 5/12/2014 by Beautywaarheid in ,    No comments

De Schwarzkopf Bonacure Moisture Kick Spray Conditioner is voor normaal tot droog haar en bevat 200ml. Vroeger had je deze ook in een 400ml verpakking, maar sinds de het nieuwe jasje van het Bonacure gamma is deze verdwenen.
Het is een conditioner in een spray flacon die je niet moet uitspoelen. Het is een 2-fasen product, dus schudden voor gebruik is aangeraden. Ik hou het meeste van conditioners die je niet moet uitspoelen, maar gebruik altijd beide. Omdat zo het product in je haren kan dringen en optimaal kan werken. Onder de douche gebruik ik ook een conditioner in combinatie met mijn Tangle Teezer om knopen te vermijden in mijn lange haren.

WAT BELOOFT HET PRODUCT OP DE VERPAKKING
De Moisture Kick Spray Conditioner met Cell Perfector Technologie en Hyaluronzuurderivaat ontklit het haar en biedt diepe hydratatie. Herstelt normaal/droog of krullend haar op celniveau voor zacht, glanzend haar met natuurlijke veerkracht.

MIJN MENING
Ideaal product voor goed door te kunnen kammen. Kan ook voor kinderen gebruikt worden met knoopjes in de haren na het wassen. Het product werkt goed en heeft een aangename geur.
Follow on Bloglovin

0 reacties:

Een reactie posten